Annuleren en retourneren
Annuleren
Wanneer uw bestelling nog niet in behandeling is genomen is het mogelijk om uw bestelling te annuleren. Zodra uw bestelling is verwerkt is het niet meer mogelijk om deze te annuleren maar kan u beroep doen op uw herroepingsrecht en kan u uw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Let op! gepersonaliseerde of op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Retourneren
Wanneer je online een aankoop doet kan het natuurlijk voorvallen dat het item in handen toch niet is zoals je had verwacht en daarom is het mogelijk om je bestelling te retourneren binnen 14 dagen zonder opgave van redenen. Let op! gepersonaliseerde of op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Voorwaarden:
Gepersonaliseerde of op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn.
Het artikel dient in de originele verpakking te worden geretourneerd.
Het pakket dient altijd te worden verzonden met track&trace.
Wij nemen uiteraard alleen artikelen terug die bij ons zijn aangekocht.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Vul ons retourformulier in en verzend deze mee in je retourpakket. Het retourformulier wordt meegeleverd met je bestelling.
Verpak alles goed in om transportschade te voorkomen.
Maak een verzendlabel aan en plak deze op het retourpakket. Het retouradres is: Petrarcastraat 6, 3580 Beringen in België
Breng het pakket binnen bij een zelfgekozen postkantoor.
Zodra wij uw retour hebben ontvangen zullen wij deze controleren en beoordelen. Indien uw retour is goedgekeurd ontvangt u binnen 7 werkdagen het bedrag inclusief verzendkosten terug op de rekening waarmee u uw bestelling heeft geplaatst. Let op! retourkosten zijn wel voor eigen rekening. Wanneer uw retour niet voldoet aan de retourvoorwaarden hebben wij het recht om uw retourzending te weigeren.
Retourkosten
De kosten die worden gemaakt om het pakket terug retour te sturen zijn voor rekening van de klant. Wij betalen enkel het totaalbedrag inclusief de verzendkosten terug die gemaakt zijn om het pakket bij de klant te leveren. Indien u een item retourneert omwille van schade zullen wij uiteraard ook deze retourkosten vergoeden. Een retourzending dient altijd met track&trace verstuurd te worden.